A legújabb telefonom első napja

Nem tudom, hogy járt-e valaki már úgy, hogy nagyon-nagyon várt valamilyen gépet, laptopot, telefont vagy bármit, és amikor megkapta azt csak nagyon kevés ideig tudta élvezni a használatát, mert sajnos valamilyen baleset történt azzal és rögtön javítani kellett vinnie. Hát én is így jártam sajnos a legújabb telefonommal.

Nemrég ugyanis befáradtam érte a boltba, és amikor mindent elmondtak, milyen beállításokkal, hogy a legjobb használni, és birtokba is vettem, beállítottam rajta az emaileket és mindent, amit nap, mint nap használok, kifelé menet sajnos kiesett a kezemből, és a rácstartó kis rúdra sikeresen kijelzővel lefelé ráesett. Természetesen mondanom sem kell, hogy azonnal teljesen betört a kijelző, és amire nagyon gyorsan, rögtön az első napon szükségem volt, az nem bármilyen kiegészítőket áruló bolt, hanem egy samsung szerviz.

Hála a jó égnek, én ismerek már évek óta egy nagyon felkészült és szakmailag precíz és hihetetlen felkészült kis csapatot, akik samsung telefonok javításában is jeleskednek, így még aznap fel is kerestem őket. Mondanom sem kell, hogy nem hittek a fülüknek, amikor elmeséltem nekik, hogy még csak két órája van nálam ez a telefon. Nem hitték el, hogy ennyire szerencsétlen vagyok, de hát ez már csak így alakult.

Azért az öröm a bajban, hogy ez a csapat tudom, hogy nagyon profi és jól dolgozik, nem mellesleg nagyon gyorsak is, és emberileg is nagyon szeretem őket. Mondtam is nekik, hogy szeretek hozzájuk járni, de legközelebb inkább viszek nekik kávét, és csak úgy betérek beszélgetni, de telefon javítás igény nélkül, ha lehet. Én legalábbis sokkal jobban örülnék egy ilyen találkozásnak már. Nekem biztosan sokkal nyugodtabb és kiegyensúlyozottabb találkozó lenne.